poniedziałek, 2 lipca 2012

Odpowiedzi na pytania

Odpowiadam na pytania z zabawy :) To po kolei... Zostałam zaproszona przez Anię .

1.Kino czy teatr? Kino
2.Solarium czy leżak na balkonie? Leżak na balkonie ,bo nie lubię sztucznej opalenizny
3.Komedia czy dramat? Komedia ,bo dramat za bardzo przeżywam
4.Wiśnie czy czereśnie? Czereśnie ,bo wiśnie za kwaśne
5.Rock czy disco? Zależy od piosenki i trudno mi wybrać :)
6.Futro naturalne czy sztuczne? Sztuczne
7.Bieganie czy pływanie? Raczej bieganie ,bo pływać nie umiem
8.Sukienka krótka czy długa? Nie lubię sukienek ,ale jak już to do kolan.Teraz jak gorąco to próbuję się do niej przekonać :)
9.Ognisko czy grill? Grill,bo można więcej poszaleć kulinarnie
10.Czerwony czy czarny? Zdecydowanie czarny,mój ulubiony kolor
11.Cola czy kompot? Nie piję coli ,więc kompot

Drugie zaproszenie dostałam od Wyspa moich snów

1.Rock czy pop? Trudny wybór ,nie mam ulubionego gatunku muzycznego
2.Morze czy jezioro? Niech będzie morze,bo jest daleko
3.Kot czy pies? Zdecydowanie jestem psiarą
4.Kratka czy paski? Jeżeli chodzi o ubiór to paski
5.Zielony czy niebieski? Niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów
6.Film czy serial? Dobry film,bo serial prędzej czy później mnie znudzi
7.Czapka z daszkiem czy kapelusz słomiany? Czapka z daszkiem,bo lubię sportowy styl
8.Wełna czy bawełna? Bardzo trudny wybór :) Uwielbiam swetry i jestem zmarzluch, to niech będzie wełna
9.Kebab czy pizza? Pizza,ale domowa,którą robię co tydzień :)
10.Koszykówka czy siatkówka? Jak oglądać to siatkówka,bo do grania się nie nadaję :)
11.Krawcowa czy sklep odzieżowy? Wiadomo szewc bez butów chodzi to musi być sklep odzieżowy :)
 Trzecie zaproszenie do zabawy dostałam od Kasiulka73

1.Druty czy szydełko ? Szydełko,bo na drutach nie umiem
2.Rower czy rolki ? Na rolkach chyba bym się zabiła ,to rower ,chociaż już nie pamiętam kiedy ostatnio jechałam rowerem
3.Spódnica czy spodnie ? Spodnie
4.Włosy krótkie czy długie? Podobają mi się długie,a moje tak wolno rosną
5.Pływanie czy opalanie ? Opalanie ,bo jestem blada,a pływać nie umiem
6.Zima czy lato ? Lato ,lato i jeszcze raz lato
7.Porcelana czy duralex? Porcelana,bo jest elegancka
8.Pieszo czy samochodem ? Pieszo,bo nie mamy samochodu :)
9.Pluszaki czy lalki ? Jak najbardziej lalki
10.Aparat fotograficzny czy kamera ? Aparat,bo zdjęcia to najlepsza pamiątka
11.Lody czy czekolada ? Najtrudniejszy wybór i nie wybiorę,bo baaaardzo lubię to i to :)

Dziękuję Wam za zaproszenie.Dalej nie będę już zapraszać ,bo większość z Was już odpowiadała i bym musiała się nieźle nagłowić kogo tu zaprosić :) 
Następny post może też dzisiaj :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...