czwartek, 21 czerwca 2012

Anioł i mój nowy nabytek

Ratunku,dlaczego tak pada ??? Pogoda jest wstrętna,a ja dalej zamiast wziąć się za szycie ,to ciągle tylko obmyślam co jeszcze muszę zrobić.Jednak udało mi się uszyć anioła dla pani nauczycielki,bo to koniec szóstej klasy, więc prezent pożegnalny musi być :)
Anioł w kolorach gorzkiej czekolady,beżu i kremowym z małym dodatkiem czerwonego :)
Szyłam go ze trzy dni,bo ciągle coś mi nie pasowało,taka jestem ostatnio niezdecydowana.Lepiej już więcej nie piszę,bo marudzę :)








 
 

A to jest mój nowy nabytek :) Pudełko jest metalowe i tak mi się spodobało,że bez zastanowienia je kupiłam :)  Mam parę kroków od domu taki sklep z różnościami przywiezionymi z Niemiec,można tam znaleźć naprawdę fajne rzeczy :)


                 
                                                  A w środku było to :)

 

 Tym chwalipięctwem kończę dzisiejszy wpis :)
Dziękuję,że do mnie zaglądacie :)
Aha i jeszcze jedna sprawa. Agawu, jak mi się uda to spróbuję dać posta z wykrojem na kapelusz,chociaż w tej chwili nawet nie wiem jak to zrobić,więc nie obiecuję.Chyba,że ktoś by wiedział jak,to proszę o podpowiedź.

15 komentarzy:

  1. PREZENT ZROBIŁAŚ CUDNY.Pojemniczek z zawartością też super, czyli całkiem niezły dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu anielica cudna i jakiego ma słodkiego misia,a zdobyczy sklepowe to aż zazdroszczę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny aniołek :) Też chcę takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna anielinka :))
    zawartość pudełka powalająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale skarby w tym pudełeczku :))
    Anielinka śliczna ,pani nauczycielka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielinka bardzo urokliwa,a pudełeczko wraz z zawartością super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Anielica i cudne znalezisko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny anioł i pudło też fajne znalazłaś :) A z kapeluszem jestem dobrej myśli,post na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anioł piękny i jakie ma włosy!A pudełeczko bardzo fajne i jeszcze ta zawartość! Zaglądaj częściej do tego sklepu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię na zabawę w 11 pytań http://www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma sympatyczny wyraz twarzy ta anielica :))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam gorzką czekoladę więc napiszę, że bardzo apetyczny aniołek, poza tym ma śliczne buciki i misia i w ogóle jest piękny
    a pudełko? ochhh szkoda, że koło mnie nie ma takiego sklepu ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny anioł w cudownych kolorach. Na zakończenie przedszkola, odchodzącej wychowawczyni też podarowaliśmy anioła i była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek jest prześliczny , pięknie wykonany i kolorystyka też super :)))A pudełko wraz zawartością - ektra!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna anielica, a nabytek jaki fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...