niedziela, 3 czerwca 2012

Torebka

Zabieram się za pisanie tego posta już od trzech dni i ciągle coś mi staje na przeszkodzie,ale mam nadzieję,że  w końcu mi się uda :) Chciałam Wam podziękować za wspaniałe komentarze w poprzednim poście :) Zawsze mogę na Was liczyć :)
Udało mi się uszyć torbę,taką w stylu listonoszki,bo taką chciała Daria.Materiał wypatrzyła sobie w sklepie z materiałami i jak mi go pokazała to od razu zapadła decyzja,że uszyjemy z tego torbę :) Oczywiście musiał swoje odleżeć i nabrać mocy prawnej,jak to ja zawsze mówię :)


                           Na zamku


 z podszewką-z tym miałam nie lada dylemat,jak tu wszyć do tej torby podszewkę ,ale jakoś po długich namysłach wszyłam ją.


                                                 tył torby


 karabińczyki od smyczy na kawałku taśmy do podszywania nogawek spodni


                          a tutaj w zbliżeniu fragmenty materiału :):)


                                         
                                              i cena haha


                   Taką laurkę dostałam na Dzień Matki  :)


                            A tą dostanie tata :)



Oczywiście zrobiła je Daria :)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających,a w szczególności komentujących :)

18 komentarzy:

  1. Ciągle zaskakujesz, torba rewelacja. Daria, ale Ty masz mamę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna torba! W podruży można nawet poczytać, a karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mama to skarb, nawet wtedy gdy na coś trzeba chwilkę poczekać:)Świetna listonoszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych pięknych laurkach widać wyraźnie miłość do rodziców.Ja widzę.Są urocze.
    A torba jest rewelacyjna.Fantastyczny materiał no i wspaniałe wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba zajefajna, do szycia toreb sie przymierzam od ponad roku i ciagle nie mam odwagi:-( pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba. Córcia pewnie była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny materiał !! Torba świetna ,a laurki dostałaś prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka wyszla rewelacyjnie i bardzo modnie, na czasie :))) A kartki śliczniutkie :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana,torebka jest rewelacyjna,karteczki piękne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nadążam z wpisami;)Torebka podbiła moje serce,a ten materiał...no cudo po prostu!U nas takich fajnych nie mają:(a może ja za rzadko bywam.
    Laurki fantastyczne,ma zdolności Twoja latorośl:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba! A materiał rewelacja! Karteczki piękne :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak mam czasem z pisaniem postów czy komentarzy. Bardzo mi się torba podoba, bo i fajnie uszyta i materiał bardzo ciekawy. Zdolniacha Młoda, bo piękne kartki produkuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba świetna, materiał i wzór idealny na lato :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj my już dobrze wiemy jaka to zdolna mama czarodziejka, które takie cuda robi, że ho ho :) a laurki przepiękne, prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło Bomba!!! Całość extra ! Na taki materiał też bym się z chęcią skusiła :)
    Laurki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona wszystkimi cudeńkami,a najbardziej urzekły mnie anioły- takie eteryczne,w sukienkach jak z mgły.I te cieniutkie rączki i nóżki, iście anielskie,przecież nie do chodzenia po twardej ziemi,ale do szybowania w niebiosach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz przyjrzałam się aniołkom.Cudne i prawdziwie nieziemskie. Ale najsłodsze są anielskie maluszki. Podziwiam fantazję i sprawne dłonie wykonawczyni. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba świetna,znam ten materiał,bo tez szyłam z niego listonoszkę i torbę na laptopa,świetnie się nadaje na takie rzeczy.Młodzieży bardzo przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...