wtorek, 21 czerwca 2011

Niespodzianka

Witam.Długo mnie nie było ,bo myślałam nad czymś co i jak zrobić i w końcu tak wymyśliłam.Mam dla Was niespodziankę :)
Ogłaszam moje pierwsze "CANDY" !!!


Nagrody są dwie ,tak więc moje dziewczyny wylosują dwie osoby.
Nagroda nr 1 to "Lalka Tilda"



Nagroda nr 2 to "Mała szydełkowa serwetka (24 cm) i ufilcowany mały Misiek Truskaweczka"



Warunek udziału w Candy jest taki ,żeby zostawić komentarz i zaznaczyć w nim ,na którą nagrodę się zapisujecie.Myślę ,że tak będzie lepiej.Będzie też miło jak wstawicie u siebie na blogu podlinkowane zdjęcie...

Zapraszam wszystkich ,również osoby bez bloga.Proszę tylko te osoby o zostawienie adresu E-mail.

Zabawa trwa od dzisiaj czyli 21.06.2011 do 16.07.2011 ... Jak nic nie wypadnie losowanie 17.07.2011

ZAPRASZAM !!!

34 komentarze:

  1. Ja będę pierwsza:) Podobają mi się obie nagrody, ale jeśli muszę wybrać to zapisuję się na 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie zapiszę bardzo chętnie na nagrodę nr.2 ,bo nigdy nie miałam w ręku takiego filcowego cudeńka ,a i szydełkiem u mnie cienko ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie może mnie zabraknąć:-)))poproszę anielicę :-))) zapraszam do mnie na Candy:-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko się dopisuję! Bardzo mi miło! Majeczka.
    http://wolnyczasmajeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja stanę w kolejce:)Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i tak się zapędziłam, że zapomniałam, że marzę o tej ślicznej lali:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też, chciałabym misia :) Piękny jest i wyciąga filcowe łapki do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też z checią sie zapiszę na misia truskaweczkę i na tą piękną serwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja też staję w kolejkę zapisuję się anielicę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja uwielbiam truskaweczki;sezon na nie się kończy,a ten śliczny misio z truskaweczką pięknie wygląda na serwetusi:zatem cicho marzę o zestawie nr 2 i ustawiam się w kolejeczce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. fajniusie rzeczy do wygrania wiec i ja sie ustawie w kolejce. zapraszam do obserwowania mojego blogu.pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpisuje się Ada ,która bez bloga tutaj wpada :)

    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Tildowe Lalki...oczywiście się zapisuję...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do siebie - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie nagrody są przecudnej urody, ale wybieram laleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się na piękną Lalkę!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmmm to ja poproszę Anielicę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice gift!
    I like "Lalka Tilda" :)
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anielicę, proszę wylosuj ja dla mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja poproszę nr2 :)
    aninap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ciężko się zdecydować, bo obie nagrody są cudne.

    Jednak jeśli muszę wybrać, to ... poproszę Tildę :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję w kolejce po Tildę !!! Jest śliczna!!!!
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :)
    śliczne są obie nagrody ale jak mogę wybierać to poproszę o tę drugą z misiaczkiem
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja też się zapisuję. Jeżeli mi sie poszczęści, to poroszę misia. Kocham filcowe misie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne rzeczy! Zapisuję się z wielką chęcią na Tildę! pozdrawiam
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. to ja się piszę na Laleczkę ;-)
    urocza jest !!

    OdpowiedzUsuń
  28. to ja piszę się na misia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  30. obie nagrody sa cudne... trudno tak wybierac...
    no ale skoro trzeba... to ja chyba jednak nr 1

    OdpowiedzUsuń
  31. Staje w kolejce po Anielice :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I anielica i myszątko śliczne, więc obydwie wygrane osoby będą szczęściarzami:) może do mnie szczęście się uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jeszcze zdążyłam więc się dopisuję. dziś są urodziny mojej córy więc tak Anielinka będzie dla niej super prezentem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja zapisuje siena te piekna Tildę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...