niedziela, 27 lutego 2011

Zajączki i króliczkowa

Mówiłam poprzednio o tych śmiesznych zajączkach ,więc tak jak obiecałam pokazuję je dzisiaj.Musiałam uszyć oczywiście dwa ,bo jak był jeden to moje dziewczyny go sobie podkradały ,tak im się spodobał.Teraz każda ma swój i razem sobie śpią.Przedstawiam też królikową w odcieniach fioletu.Ma fartuszek ,portki i a'la bambosze.Pewna osoba już na niego czeka ,żeby go zobaczyć ,więc pokazuję :) Pozdrawiam i dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny na moim blogu...




5 komentarzy:

  1. No proszę, jakie cudne bambosze !
    A córki w zupełności rozumiem, te królasy są boskie !!! Podobają mi się bardzo, bardzo !
    Widać normalnie jakie postępy czynisz, super.
    Pozdrawiam
    Kuzynkowo Aśkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne królisie ,niespotykane ,fajne mają uszka :)
    A tildowy królik ma super butki i fartuszek :)
    Wszystkie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. króliczek jest przesuper!!
    butki ma świetne, pantalonki dopracowane i super się komponują z sukieneczką

    świetne są wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie te zajączki :) A króliczek tak jak zawsze świetnie wykonany. Masz ogromny talent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...