środa, 9 lipca 2014

Młoda para

Dziękuję Wam za tyle miłych słów o moich aniołach :) Aż skrzydła rosną jak czytam te wszystkie komentarze :)
Tą młodą parę uszyłam na zamówienie i teraz czeka do soboty, aż zostanie wręczona jako prezent zamiast kwiatów :) Chciałam żeby była troszkę inna, nietypowa, tak nie całkiem serio, bardziej swojsko i na luzie. Chyba nawet wyszło tak jak wymyśliłam :)




W najbliższym czasie wrzucę jeszcze zdjęcia aniołów. Tak sobie myślę,że pokażę wszystkie w kolorach beżu i szarości, które dotąd uszyłam a nie pokazywałam tutaj :) Gdyby ktoś chciał być na bieżąco to zapraszam na moją stronę na fb :)
https://www.facebook.com/ziarnko.grochu.galeria?ref_type=bookmark
Teraz uciekam do maszyny :) Uściski dla zaglądających :)

6 komentarzy:

  1. Anielsko piękne te Twoje anioły. A na dodatek widzę jednego z niezapominajkami, moimi najbardziej ulubionymi kwiatkami:)
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko fantastyczna młoda para!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Młoda para jest prześliczna! Kiedyś zamówiłam szytego anioła na ślub mojej bratanicy. Wtedy wydawało mi się, że nie potrafię takiego uszyć, ale kiedy rozpakowałam go (właściwie ją) z paczki, oniemiałam z zachwytu i.... musiałam uszyć sobie podobnego. I tak się zaczęło... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu coraz piekniejsze te twoje lale- oczu oderwac nie moge cudne sa

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje Anioły ♥ para młoda wyszła cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE PRACE! ta para młoda jest wyjątkowo ujmująca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...