poniedziałek, 28 lipca 2014

Anioły w kolorach, które najbardziej lubię :)

Witam wakacyjnie :) Połowa wakacji już prawie za nami :) Dni uciekają jak szalone . Pogoda dopisuje, a ja większość czasu spędzam przy maszynie :) Oczywiście nie bez przerwy, bo to już by było chyba szaleństwo jakieś :)
Mąż na wyjeździe parę dni, starsza córka też wyfrunęła na dwa tygodnie pewnie, to w domu została mi młodsza, ale z nudów trochę już wariuje :)
Żeby nie robić dużych zaległości dzisiaj kolejne anioły, bo potem się gubię co pokazywałam,a czego nie :)
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze chce je oglądać, bo jak nie to dajcie znać, że już dosyć :)











Wraz z aniołami posyłam dobrą energię dla każdego kto tu zagląda :) Uściski :)

17 komentarzy:

  1. PRZEPIĘKNE!!!!!!!!!!!!! Ale mnie zainspirowałaś:))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, one są tak cudne, że nigdy dość ich oglądania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje Anielice już przygotowane są na chłodniejsze dni:) Pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuudne sa Twoje Anielinki :)))) Nigdy sie nie znudza :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie dosyć ich Kasiu!! Piękne anielice! Życzę miłych chwil i cierpliwości ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. whoah this weblog is fantastic i love reading your articles.
    Keep up the great work! You understand, lots of people are hunting
    around for this info, you can help them greatly.


    Here is mmy website hay day hacks

    OdpowiedzUsuń
  8. ...są naj... ♥ i będę powtarzać to do znudzenia ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jakie piękne! Blond anielica w warkoczykach skradła moje serducho. Podziwiam, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne! A jakie mają dopracowane stroje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak mi słów, są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Liczę Kasiu na to, że wrócisz do blogowania, ciekawa jestem co u Ciebie słychać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu ja też tęsknie czekam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...