środa, 1 lutego 2012

Misiek i śpioch :)

Witam :)
Ale zimno brrrr :) Ja jestem straszny zmarzluch,ale wolę taki mróz i jak świeci słoneczko niż tą szarówę :) Komputer mam koło okna i jak trzymam rękę na myszce to jest zimna jak lód :)
Na wstępie chciałam powiedzieć,że bardzo się cieszę,że wzrosła liczba obserwatorów bloga :) Witam wszystkich serdecznie i mam nadzieję,że nieraz do mnie zajrzycie :)
Dzisiaj u mnie nowości,bo tego tildowego misia i śpiocha,a właściwie śpioszkę szyłam pierwszy raz :)
Nie będę za dużo pisać tylko pokażę :)











Misia szyło się szybko i przyjemnie,natomiast śpiocha szyłam całą sobotę i przeklinałam materiał,który wybrałam na piżamkę.Był za cienki i zbyt lejący,ale w końcu się z nim uporałam.
Aha,chciałam jeszcze dodać,że Magda już się zgłosiła po nagrodę i adresik mam :)
Dziękuję wszystkim za komentarze,same dobrze wiecie jak one cieszą :) Pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzień :)

17 komentarzy:

  1. Miś rozczulający. Jak dobrze, że są osoby z talentem, które dostarczają światu pięknych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudniste! Szczególnie miś zachwyca swoim urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny Misio :)podziwiam takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Jak zobaczyłam tę Śpiochę, to aż sama się rozziewałam. Bardzo charakterystyczna jest, całkowicie spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio fajniutki, przytulaśny! A śpioszek wywołał u mnie ziewanie, śliczny jest:) Ja na szczęście mam komputer blisko kaloryfera,a właściwie krzesło;)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, jaki śliczny śpioszek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna i druga praca wspaniała, lae śioszek cudnie się wyróznia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu miś zachwycający, jeszcze takiego nie widziałam :) Śliczny! :)
    Aniołek też fajny, a co do trudności z szyciem to Cię rozumiem. :)
    Zmarzluchem też jestem okropnym :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny misiaczek, taki już troszkę Walentynkowy:)))Ale śpioszek dla mnie dzieło sztuki.Jest piękny.
    Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe i urocze!U nas też zimnica oj bardzo,pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze ! A śpioch zaraża, tylko popatrzyłam i zaczęłam ziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak masz ochotę na wyróżnienie, to zapraszam...papa

    OdpowiedzUsuń
  13. Śpioszek sliczny ,a miś kapitalny i jakie ma ładne serduszko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie sliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym obdarować Cię wyróżnieniem, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana miś i śpioch są słodkie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tu dziś przypadkiem :D
    Jakie słodziaczki ! :)
    Nie powiedziała bym, że to pierwsze :)
    Prace na prawdę śliczne !
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...