czwartek, 10 października 2013

Galeria

Za oknem jesień, a zima czai się w ukryciu, więc wszystkich, którzy lubią się do czegoś przytulić w domowym zaciszu gdy za oknem chłodno, szaro i wieje zapraszam do mojej skromnej Galerii na ziarnku grochu:) Jeśli macie pociechy zabierzcie je ze sobą w tą podróż:)
https://www.facebook.com/ziarnko.grochu.galeria

 To jest moje nowe miejsce i serdecznie Was zapraszam do polubienia : ) Ale  blogowego świata na pewno nie opuszczę :)
A to jest obiecana nowość ,czyli księżniczka na ziarnku grochu :) Powstała jako prezent na 40-te urodziny ,a każda poduszka oznacza 10 lat życia :) Jubilatce podobno bardzo się spodobała :)





Posyłam wszystkim uściski :) Mamy taką piękną złotą jesień :)


15 komentarzy:

  1. Jeju, ile poduch, prawdziwa księżniczka i bardzo piękna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj super Kasiu! Zaraz lecę do galerii :) A lala na poduchach świetna! Super pomysł z tymi poduchami a przez to też ciekawie wygląda :))) Pozdrowionka słoneczne ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł bardzo mi się podoba,pozdrawiam gorąco Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na urodzinowy podarunek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna księżniczka:) I świetny pomysł na tak ważne urodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna :):) Baardzo mi sie podoba :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, też się do takiej przymierzam:) wyszła ci rewelacyjnie:) a teraz biegnę na fb, no i zapraszam na fb do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :)))))))))))))
    Kochana Kasieńko taka słodycz na ziarenku musi się podobać!
    Cudnie ją wymyśliłaś!
    Wcale tu nie mogę zaglądać, bo takie zdziecinnienie mnie ogarnia,że przygarnęłabym WSZYSTKIE Twoje cudne szyjątka.
    No wszystkie!
    Buziaki posyłam :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny aniołek, chyba najładniejszy jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny aniołeczek w beżach ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu!Przepiękna księżniczka,zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.Cudowny prezent.Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, dawno mnie u Ciebie nie było, powiem wprost, rewelacyjnie się rozwinęłaś i przepiękne lale szyjesz, stojące (!) ja się do stojących dopiero przymierzam, podziwiam i pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł :), po prostu ta księżniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, no nie dziwię się że Obdarowana zachwycona jak takie CUDEŃKO dostała :D świetny pomysł na prezent ! :)
    Pozdrawiam serdecznie !!! :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...