sobota, 11 maja 2013

Królik Franka

Witajcie :)
Dawno mnie nie było,ale cóż jakoś ostatnio nie mam weny ani na pisanie ,ani na szycie.Chociaż szycia czeka mnie naprawdę sporo m.in. ciuchy,dlatego pewnie znowu na trochę zniknę,ale jak to będzie zobaczymy,bo jeszcze mam coś do pokazania,ale to dopiero jak doleci do celu.Dzisiaj chciałam pokazać królika dla małego Franka,synka mojej kuzynki :) Przeuroczy chłopak,Franek oczywiście,nie królik,bo królik to śmieszny taki :)





A tutaj najlepszy dowód na to ,że moje maskotki sprawiają radość :D
Franio z nowym przyjacielem :)




Pozdrawiam wszystkich zaglądających i wybaczcie,że tak krótko :)

14 komentarzy:

  1. Rewelacja i Franio i zajączek.Przecież on prawie taki duży jak Franio. Piękne są Kasiu Twoje lale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Franio i królik tworzą zgraną "bandę", pewnie razem nieźle psocą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że od razu zapałali do siebie wielką miłością. Rewelacyjny duet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper kroliczek :) Baardzo mi sie podoba :) A maluszek po prostu Cuudny :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu kochana Twoje lale wywołują uśmiechów tysiące nie tylko u dzieci! Sama jestem absolutnie zakochana w naszym Marynarzu i czasami go sobie wypożyczam. Co prawda pożyczka udzielana jest niechętnie ale... :)
    Ten Franiusiowy jest bardzo wesoły i te ubranka.... CUDO! Kamizelka, koszula i serducha na kolanach....
    Kasieńko ściskam czule zdolną Duszkę :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Obaj to straszne słodziaki są!!! :D A jak się kolorystycznie super wpasowali :)) Idealna para! :) Kasiu szyjesz cudne zabawki!! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obaj są cudni, ten uśmiech Frania i ta czapeczka maskotki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny Królik a Franek serca będzie zdobywał na pęczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdjęcia mówią same za siebie.Cóż TU można dodać poza jakże zasłużonymi zachwytami:))
    Uroczy Franio.Uroczy króliczek.Czyli urocza para:))))
    Podziwiałam to urocze łóżeczko w poprzednim wpisie.Fantastyczne.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Franek zna się na rzeczy i już wie, co piękne! Fajnie razem wyglądają, elegancki Franek i elegancki króliś. Jak zawsze brawa za staranność i pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  11. O,jak słodko♥Maluszek uroczy i króliczek świetny,super♥

    OdpowiedzUsuń
  12. No oba chłopaki do zakochania:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...