czwartek, 7 marca 2013

Króliki i poduszka

Muszę w końcu dzisiaj napisać,bo jak tak dalej pójdzie to będę tu raz na miesiąc albo jeszcze rzadziej i pewnie o mnie zapomnicie :) A tego bym nie chciała :)
Wiosna sobie na chwilę przyszła,a dzisiaj chyba sobie poszła.Wiem,że niedługo wróci,przynajmniej mam taką nadzieję :) Przypomniała mi się taka piosenka dla dzieci tzn. refren

Bo przyszła wiosna
kolorowa wiosna
taka pachnąca,taka radosna
zima odeszła,bo była zazdrosna,
że tak na wiosnę czekał każdy z nas

Dalej nie pamiętam :) To jak jesteśmy w temacie wiosny najpierw będzie wiosenna pani królikowa w kremowej sukience w biedroneczki i koniczynki,oczywiście czterolistne :) Zielony kapelusz i buciki z filcu.
Jednak zdjęcia znowu się pomieszały i  pierwszy wepchnął się pan królik. Oj nieładnie tak :)  Kiepski z niego dżentelmen :)






                                 Tutaj panna chuda Violetka :)




                          
Nie wiem skąd się tutaj znowu pojawił pan królik :) Niegrzeczny jest :)



                        Jeszcze uszyłam podusię z pieskiem :) Uszy i ogon ze sztruksu,piesek z kremowego polaru,a chusteczka na szyi jest 3D.Powiem Wam,że nawet spodobało mi się szycie aplikacji :) Dla mnie to świetna zabawa :)




Teraz chciałabym bardzo podziękować za wyróżnienia BODZINCE oraz BEACIE.Jest mi naprawdę bardzo miło :)  DZIĘKUJĘ
Odpowiem jeszcze na pytania Beaty

                        1. Słodycze, czy owoce? wstyd,ale słodycze :)
                        2. Lato,czy zima? lato
                        3.Ulubiony kolor. czarny,chociaż jest więcej kolorów ,które lubię
                        4. Morze, czy góry? góry
                        5. Samolot,czy pociąg? nigdy nie leciałam samolotem i nawet boję się, to pociąg
                        6.Ulubiona potrawa. pizza,ale taka domowa,zrobiona przeze mnie i szare kluchy ze                skwarkami i z kapustą
                        7. Miasto, czy wieś? małe miasteczko
                        8. Jak spędzasz wolny czas? mój wolny czas to szycie :)
                        9. Ulubiona roślina. lawenda
                       10. Twój znak zodiaku. waga
                       11. Kino, czy teatr? kino 
O sobie pisałam już kiedyś i chyba nic nowego bym nie dodała :) Nie jestem w stanie przekazać tylu wyróżnień,bo nie chcę nikogo pominąć,ale wiecie,że kocham Was wszystkie co tu zaglądacie i pozostawiacie słówko :D           Za to Wam dziękuję :)
Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Piękne są te wszystkie króliczki,ślicznie je ubierasz, a poza tym są szalenie estetycznie uszyte. Podusie też fajne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są króliczki, ostatnio mam do nich słabość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki! poducha urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyroznienia:) cudniaste te Twoje wszystkie szyjatka:)
    Pozdrawiam niebiesko i wszystkiego pieknego zycze z okazji naszego swieta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu,robisz tym królikom przeurocze buzie:))Sa wspaniałe,i pięknie poubierane!Podusia sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu prze,śliczne te króliczki twoje, podusia także mi się podoba:)
    Przepraszam że nie zostawiam ostatnio komentarzy ale średnio mi się to udaje:( mam nadzieje że teraz wyjdzie bo jak na razie idzie dobrze:)
    i też mam problem se swoim blogiem, podobne jak ty wcześniej... mam nadzieję że jakoś sobie poradzimy z blogowymi problemami:)
    całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne króliczki i podusia też!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze króliczki♥Ubranka są perfekcyjnie wykonane!Podusia słodka♥Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! This blog looks just like my old one! It's on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!

    Feel free to visit my web blog plus de twitter followers

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, wszystkie króliczki przeurocze są:)
    Dziewczynki mają cudne sukienki i buciki, a i z pana królika elegant:)
    Podusia jest śliczna, ja jak na razie boję się takich aplikacji...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne te Zajcowe :-) Ja własnie się będe brała zaszycie takich..Ale jak patrze na Twoje to już się boje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj TY Pracowita Pszczółko, takie śliczności naszyłaś, przygarnęłabym WSZYSTKIE!!! Wiem, wiem, okropna jestem ale co ja mogę poradzić, gdy ja tak lubię słodziaki :DDD
    O przepis na pizzę się napraszam, bo moja coś ostatnio wychodzi zbyt kamienista, aż się zniechęciłam do jej robienia. Ten sam przepis i w piekarniku gazowym wychodził super a na prąd coś okropnego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Przerzucam posty i podziwiam ! Pięknie tu u Ciebie pozwól, że zostanę na dłużej zapraszam również do mnie ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...