niedziela, 20 maja 2012

Prezent ślubny

Dzisiaj mogę pokazać prezent ślubny,który zaprojektowała moja kuzynka dla swojego brata.Ja tylko postarałam się wykonać jak najlepiej :) Chociaż może tego tak nie widać,ale pracy trochę przy tym było.Moje zadanie polegało na tym, żeby wyhaftować na serduszkach napisy ; mąż i żona-naszyć na ręczniki,do tego naszywki na skarpetki,kapcie.Poduszki są w całości moim dziełem :) Woreczek na kasę również :) Zwróćcie uwagę,że serduszka na poduszkach to baloniki,które są trzymane przez ludziki :) w środek serduszek włożyłam dwie warstwy cienkiej ociepliny żeby były trochę wypukłe. Było też serduszko na fartuszek ,z resztą chyba wszystko będzie widać na zdjęciach.Moja kuzynka ma niesamowite pomysły,a prezenty od niej na zawsze pozostają w pamięci.
Zestaw damski jest z koronką,a męski w kratkę ,czyli zestaw w stylu retro :)
Projekt : Wioletta S....
Wykonanie : Ja
Myślę ,że razem stworzymy zgrany duet :)










 







17 komentarzy:

  1. Pomysł świetny, a wykonanie cudne;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudnie wyszło! Jestem pod wrażeniem:) Mam nadzieję, że się dobrze bawiliście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu kochana rewelacyjny pomysł na prezent i super wykonanie,chyba muszę odgapić,bo we wrześniu na wesele kuzynki się wybieram,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu fantastyczny efekt końcowy :D wyszło prześlicznie, super haft. Zdolną jesteś kobietą niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw i jak profesjonalnie uszyty! Brawa dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł, wykonanie jeszcze lepsze. Jesteście genialne w wymyślaniu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam pomysł,już genialny.A widząc wykonanie, brak mi po prostu odpowiednich słów którymi oddałabym swój faktyczny zachwyt.
    Bardzo pięknie i oryginalnie.
    Pozdrawiam serdecznie Obie Artystki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co mam pisać,genialny projekt,fantastyczne wykonanie:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie nietuzinkowe prezenty, świetny pomysł i świetne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł na prezent !! Cudne wykonanie i projekt :)rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej , jaki genialny pomysł :) Pięknie to wymyśliłaś i opracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia rewelka. i tak misternie wszystko wykonane. kolorki delikatne.wow wow

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej , jaki wspaniały zestaw. Małżonkowie pewnie zachwyceni:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to pięknie wszystko wyszło !!! :)REWELACJA !
    Oj, chyba wszyscy tak mają z tym zabieganiem :(
    Kiedyś było więcej czasu, a teraz ... Ja też wpadam zerknąć na blogi a przy czasie piszę komentarze i to nieraz zaległe :)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem!! Oryginalnie, pomysłowo i nie przesłodzono jak to często bywa przy tematyce ślubnej. widać ile pracy w to włożyłaś!! Brawo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...